Pagini

VANDUT CARDIGAN MIA BURNOUT

MIA BURNOUT TASSEL FRONT CARDIGAN

VANDUT

Prima imagine este luata de pe internet.Cardiganul este acelasi, este identic culoare model.Pozele mele au iesit diferit la culoare insa este acelasi cardigan.
Pozele mele sunt facute cu un cardigan M/L.
In ultimele 3 poze este cardignaul nou spre vanzare S/M
Cardigan achizitionat de pe site-ul www.boohoo.com.
Produsul imi apartine, am cumparat doua marimi diferite pentru a fi sigura ca unul imi vine, iar acum ofer unul spre vanzare.
Pretul meu este cu circa 10 lire mai mic decat se gaseste acum online, inclusiv transportul din Anglia este mare.
Marime=S/M
Material=subtire, tip servetel.
Maneca= 60 cm- masurat de la epolet in jos .Materialul se intinde.
umeri= 38cm-masurat de unde se termina un epolet-unde se termina celalalt epolet.
h= 81 la spate unde este mai scurt
h= 92 pe parti, unde este mai lung.
Conditie=NOU CU ETICHETA.
Pret=85 lei
PENTRU PLATA IN CONT BANCAR TRANSPORTUL ESTE SUPORTAT DE MINE! 
ZERO TAXE 
Pentru  mai multe poze apasati pe ,,MAI MULTE POZE AICI"