Pagini

VANDUTA Capa vintage

VANDUTA
Capa superba realizata din lana si mohair, foarte moale la atingere.
Gulerul pare a fi din par natural, insa nu ma pot exprima sigur.Firul este lung si moale, gulerul poate fi detasat.
Marime=46.Datorita formei acestui tip de haina, marimea poate sa difere, se poate potrivi la diferite inaltimi si constitutii ale corpului.
Capa este prevazuta cu epoleti iar modelul este cazut pe umeri.Capa nu are cusaturi exacte pentru a delimita de unde incep manecile si linia spatelui, prin urmare am masurat astfel:
Lungime maneca=72cm.Masuratoare facuta de unde incep epoletii pana unde se termina maneca
Lungime maneca=55 cm.Masuratoare facuta de unde se termina epoletii pana unde se termina maneca.
La final am atasat masuratorile pe o poza pentru a intelege mai bine felul in care am masurat lungimea manecilor.
Latime spate=Si la spate am masurat relativ. Avand in vedere modelul capei care cade pe umeri, am presupun ca mijlocul epoletilor reprezinta latimea spatelui si am masurat distanta dintre acestia= 53cm
Lungime haina=90cm
Conditie=Ca noua, impecabila.
Capa are un singur nasture mare vizibil in partea de sus iar sistemul de inchidere este tot cu nasturi mai mici ascunsi.
Ca reper pentru marime, persoana din imagini are 1,78m.
Pret=130 lei
PENTRU PLATA IN CONT BANCAR TRANSPORTUL ESTE SUPORTAT DE MINE! 
ZERO TAXE 
Pentru  mai multe poze apasati pe ,,MAI MULTE POZE AICI"