Pagini

VANDUTA-O NOUA GENTA DANIEL HECHTER!

 DANIEL HECHTER geanta XL
VANDUTA

 Pentru ca am fost intrebata deseori daca mai am inca o geanta Daniel Hechter, am adus inca una pe rosu, pentru cine doreste!

marca= Daniel Hetcher

marime=XL

material=piele sintetica

culoare=rosie

conditie=noua fara eticheta( cateva defecte minuscule in ultimele poze. Asa  am primit-o din pacate,poate din cauza transportului . Din acest motiv am scazut din start pretul, desi aproape deloc nu se observa defectele, nu imi permit sa mint spunand ca geanta este perfecta.

PRET = 55 LEI   PRET NOU=48 LEI

 LA PLATA IN CONT BANCAR TRANSPORTUL ESTE SUPORTAT DE MINE! ZERO TAXE

 In ultimele trei poze gasiti: doua poze cu defectele( mici intepaturi ca de ac, aproape nu se vad) iar ultima poza dimensiunile gentii .
















DEFECTUL ESTE ATAT DE MIC CA NICI MACAR NU SE OBSERVA INSA NU IMI PERMIT SA MINT CA ESTE PERFECTA GEANTA. ARE O MICA CIUPITURA SAU ZGARIETURA CA DE AC.

SI AICI  LA FEL, CA  SI CUM A FOST INTEPATA DE AC INSA FOARTE PUTIN DOAR LA SUPRAFATA TREI PUNCTE MICI. Eu folosesc zoom mare la aparat pentru ca altfel nu se vad in poze defectele,prin urmare nicicu ochiul liber nu se observa.
ACEASTA ESTE FOSTA GEANTA DANIEL HECTHER VANDUTA. DIMENSIUNILE SUNT ACELEASI, doar culoarea diferita, aceasta din urma fiind maro iar cea care se afla in prezent  la vanzare este rosie.